De ce sa fac campanii Google Adwords? Oare chiar se merita? Sunt printre primele intrebari care iti vin in minte cand te gandesti la posibilitatea de a creste traficul pe site-ul tau si implicit gradul de conversie. العاب يوغي حقيقية
Ca proprietar al unui site stii deja ca ai la indemana o paleta larga de instrumente gratuite pe care le poti utiliza pentru a-ti creste traficul pe site, iar pe unele dintre acestea chiar le si folosesti: publicarea periodica de articole, optimizarea continutului pentru motoarele de cautare, postarea de continut pe retele de socializare care sa trimita spre site sau trimiterea de newslettere. Toate aceste metode aduc trafic organic pe site-ul tau si necesita mult timp, cu riscul ca rezultatele finale sa nu se identifice cu cele sperate. Spre deosebire de acestea, campaniile Google Adwords implica costuri insa, avantajele sunt numeroase, printre care:
-
Atragerea de noi clienti intr-un timp scurt
In momentul in care utilizatorul efectueaza cautarea in motorul de cautare, Google ii va afisa cele mai relevante rezultate pentru cuvintele tastate, adica anuntul tau. Este important sa mentionez ca nu intotdeauna companiile cu bugetul cel mai mare vor ocupa si cele mai bune pozitii pentru ca sunt luati in considerarea si alti factori, precum experienta utilizatorului pe site sau rata de click a campaniilor obtinuta de-a lungul timpului. Rezultatele campaniilor Google Adwords nu intarzie sa apara, iti ofera posibilitatea sa le optimizezi si sunt masurabile. Cresterea afacerii tale este un lucru cert in urma investitiei.
-
Costul eficient al promovarii
Ai control total asupra bugetului! Nu exista o suma minima pe care trebuie sa o investesti in astfel de campanii. Tu decizi cat platesti sau ai posibilitatea sa iti setezi un buget precis de promovare pe care sa il investesti zilnic/lunar. De asemena, oricand consideri poti opri campania. Avantajul consta in faptul ca platesti doar in momentul in care un utilizator ajunge pe site-ul tau prin intermediul anuntului (plata per click). Daca alegi sa lucrezi cu Evomark campaniile tale vor fi permanent optimizate cu scopul de a creste performanta acestora, in timp ce costul per click se va diminua.
-
Reclama ta apare doar persoanelor interesate
Principalul avantaj al acestor campanii este ca reclama apare vizitatorului in momentul in care acesta este deja interesat de achizitionarea produsului/serviciului pe care il oferi iar sansele de conversie sunt foarte mari. Google Adwords ofera posibilitatea de targetare a audientei in functie de mai multe criterii: tara, limba vorbita, sex, dispozitive mobile, timp de afisare a anunturilor. Pentru specialistii din domeniu aceste instrumente sunt foarte importante in proces-ul de obtinere a unui ROI (return of investiments) cat mai bun.
-
Rezultate masurabile
Spre deosebire de celelalte tipuri de canale de marketing pe care le utilizezi in procesul de promovare cum ar radio, publicitatea TV sau revistele, Google Adwords este unul dintre cele mai precise canale online. Permite masurarea exacta a rezultatelor in functie de bugetul investit. Spre exemplu, in cazul optimizarii SEO este dificil sa masori ce anume a dus la cresterea sau scaderea pozitiilor organice in cautarile motoarelor de cautare. In schimb, AdWords ofera transparenta prin metricii PPC care permit obinerea de informatii cu privire la ce anume functioneaza si ce nu in cresterea ROI-ului.
-
Campanii de promovare relevante
AdWords iti ofera accesul la o serie de informatii importante cu privire la comportamentul vizitatorilor de pe site-ul tau astfel incat, sa poti schimba strategia in orice moment, pe baza unor rapoarte concrete si nu in functie de intuitie. Modificarile se inregistreaza in mod automat si sunt vizibile din momentul in care reactivezi campania. www.beoutq/live De asemenea, aceste modificari sunt vizibile instant in motorul de cautare.
Traficul organic ne place tuturor dar statisticile site-urilor ne demonstreaza ca traficul generat de campaniile AdWords au o rata de conversie de 2 ori mai mare. Si nu e de mirare daca luam in considerare ca traficul platit este mult mai bine directionat, necesita mai putin timp pentru generarea de rezultate si costurile sunt eficiente.
Cu siguranta exista mult mai multe beneficii ale campaniilor de promovare prin AdWords, decat cele expuse de noi in acest articol. Insa, ne-am rezumat la acestea considerand ca sunt cele mai importante aspecte de mentionat pentru start-ul in promovarea prin Google AdWords a afacerii tale. |